ברז לכיור אמבטיה

ברז לכיור אמבטיה של MyUbi

ברז לכיור אמבטיה משלב פונקציונליות לצד אסתטיקה בחדר רחצה. כך שהבחירה בברז המתאים עבורכם כרוכה במתן תשומת לב לשימושיות הברז יחד עם בחומרים ממנו עשוי כך שיתאים לעיצוב הקיים. חשוב לזכור לוודא כי הברז עשוי מחומרים שיהיו עמידים לתנאי הרטיבות הגבוהים הקיימים בחדר האמבטיה, זאת על מנת להבטיח את שרידותם לאורך תקופה ארוכה. חברת MyUbi מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק ברזי מטבח ואמבט יוקרתיים ואיכותיים, ברזים אלו מתאפיינים בקו עיצוב נקי ומוקפד וגימור מושלם.

 

צפו בקטלוג הברזים לאמבטיה שלנו

 

ממה עשוי ברז לכיור אמבטיה?

החומר ממנו עשוי הגימור של ברז לכיור אמבטיה ישפיע על הניקוי ואופן התחזוקה שלו. שימו לב כי חשוב להקפיד על כללי ניקוי בהתאם להוראות היצרן, רק כך תוכלו לשמור על האחריות בתוקף. חומרי ניקוי כימיים חזקים וחומצות מלח עלולים לפגוע בגימור ולגרום לו לשנות את גוונו. סוגי הגימור הנפוצים כיום בישראל הם:

  • ניקל – ברזים בעלי גימור ניקל הן עמידים, חזקים ויחזיק ומעמד לאורך זמן.
  • כרום – ברזים בעלי גימור כרום נחשבים לקלים יחסית לניקיון. הם בעלי מראה מנצנץ ויכולים להעניק מראה מודרני לברז.
  • נירוסטה – ברזים בעלי גימור נירוסטה נחשבים גם הם עמידים במיוחד, אך מעט יקרים יותר. את הברזים האלו ניתן לקבל גם במראה מאט.

זכרו שעל מנת ליצור איחוד בעיצוב של חדר הרחצה מומלץ להתאים את שאר האביזרים לאותו מוטיב. כך שבמידה ובחרתם בגימור נירוסטה מאט, שימו לב כי גם הווים בגוון מתאים.

ברז לכיור אמבטיה מעוצב ואיכותי

כיור הרחצה מהווה מרכיב חשוב מאוד בחדר הרחצה, הן בפן העיצובי והן בפן השימושי. כיוון שהכיור ואביזריו הנלווים זמינים לכל באי הבית כדאי לוודא כי כל המרכיבים משתלבים מבחינה עיצובית בצורה הרמונית. את הברזים, הכיורים והאביזרים הנלווים תוכלו למצוא בחברת מיובי. כאן תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות את אלו המתאימות לכם ביותר מבחינת עיצוב ופונקציונליות. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה והתייעצות.

[...]
This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.
Open chat
צריך עזרה?
אני צריך מידע נוסף בנוגע
די-אור כל מה שבית צריך https://www.di-or.co.il/2019/05/21/%d7%91%d7%a8%d7%96-%d7%9c%d7%9b%d7%99%d7%95%d7%a8-%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%94 ברז לכיור אמבטיה
{PRODUCT}
דילוג לתוכן