ברז מקלחת

ברז מקלחת מעוצב של MyUbi

ברז מקלחת הוא חלק חשוב מאוד במכלול העיצובי של חדר הרחצה. את העיצוב המושלם עבורכם תוכלו למצוא בחברת מיובי. כאן עומד לרשותכם הצוות המקצועי שלנו אשר יוכל לעזור לכם להתמצא בעולם אביזרי האמבטיה. תוכלו לאתר את ברז מקלחת המושלם עבורכם מבחינת מידות, חומרים, עיצוב וכמובן במסגרת התקציב אשר תגדירו מראש. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה וייעוץ, על מנת לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה עבורכם.

ברז מקלחת – עיצוב שימושי לצד אסתטיקה

לעיתים אנו יכולים להיתקל בקושי בהוספת אלמנטים עיצוביים לחדר הרחצה, אך ברז מקלחת הוא ההזדמנות האידיאלית להוסיף את הטוויסט המושלם לעיצוב שלכם. בין אם תבחרו בעיצוב מודרני ומינימליסטי או כפרי ורומנטי, הרי שניתן למצוא את הברז האידאלי עבורכם על מנת להשלים את העיצוב המבוקש.

הברזים אשר ניתן למצוא היום בשוק שונים זה מזה בעיצוב ובפונקציונליות שלהם. כבר לא נראה רק את הברז הפשוט בעל שתי ידיות שאנו מכירים מהסרטים הישנים, כיום ניתן אפילו למצוא ברזי משפך אשר מדמים מפל לו ניתן אפילו להוסיף תאורת לד לפי בחירתכם. המטרה של העיצובים הקיימים כיום היא לאפשר שימושיות גבוהה לצד מקסימום נוחות.

הציפויים שמאפיינים היום את הברזים הם בעיקר כרום, ניקל ונירוסטה. ציפויים אלו מתאפיינים בעמידות שלהם לתנאים הלא פשוטים שקיימים החדר האמבטיה, הלחות, רטיבות ושימוש רב. גימור העשוי מהחומרים האלו מבטיח גם כן ניקיון קל יחסית של הברז.

עומדים בתקן ובאיכות

כל הברזים המיוצאים ומשווקים על ידי חברת מיובי עומדים בכל דרישות התקן מבחינת איכות ובטיחות, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי רכשתם את הברז האידיאלי עבורכם, בהיותו איכותי, עמיד לאורך שנים וגם בעל היכולת לחסוך בצריכת המים. הצוות המקצועי שלנו ישמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולסייע בבחירה לא רק של ברזים, אלא גם של מוטות פינוק לאמבטיה, כיורים ושלל אביזרים אחרים לחדר הרחצה כמו גם למטבח. 

 

עוד בנושא

[...]
This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.
Open chat
צריך עזרה?
אני צריך מידע נוסף בנוגע
די-אור כל מה שבית צריך https://www.di-or.co.il/2019/05/21/%d7%91%d7%a8%d7%96%d7%99-%d7%9e%d7%a7%d7%9c%d7%97%d7%aa ברז מקלחת מעוצב
{PRODUCT}
דילוג לתוכן