ברז מטבח נשלף

ברז מטבח נשלף של MyUbi

הופעתו של ברז מטבח נשלף הפכה את הכיור לאזור עבודה רב תכליתי. חשוב לזכור כי כיור המטבח הוא מרכז העשייה ומחייב נגישות גבוהה לצד פונקציונליות המתאפשרת הודות לברז הנשלף בעת הצורך לשטיפת פירות וירקות נוחה יותר, או אפילו למטרת ניקיון מוצלח יעיל יותר של הכיור. בחברת מיובי תוכלו למצוא מגוון של ברזי מטבח נשלפים בעיצובים שונים היכולים להתאים לכל עיצוב של מטבח, לצד הבטחה כי יאפשר שימושיות גבוהה ומקסימום נוחות.

 

לצפייה בקטלוג הברזים שלנו

 

ברז מטבח נשלף – מהפכה בתחום הברזים

ברזי מטבח נשלפים יכולים להתחלק לשני סוגים – ברזי PULL DOWN וברזי PULL OUT. כאשר ההבדל ביניהם הוא בכל שבברזי PULL DOWN הברז עצמו מקומר ועל כן שליפת המזלף תהיה כלפי מטה. בברזי PULL OUT, הברז ישר והשליפה תהיה כלפי חוץ. השמות אולי שונים, אך מבחינה פונקציונלית אנו למעשה מקבלים את אותם היתרונות השימושיים בברזים האלו כשרק העיצוב שונה, כך שניתן לבצע התאמה לפי טעם אישי ועיצוב המטבח שלנו.

הבחירה בברז מטבח נשלף יכולה להפוך את התפקוד היומיומי במטבח לקל הרבה יותר ויעיל יותר בצורה משמעותית. ברזים אלו זמינים במגוון עיצובים ומביאים איתם יכולות ביצוע מרשימות הודות להתפתחות טכנולוגית רבה. תוכלו לראות כי בעת מעבר לברז מסוג זה תוכלו לנקות את משטח העבודה שלכם בנוחות מרבית ולהגיע לכל אותן פינות שהיו מאתגרות לניקיון עד כה. ברזי מטבח אלו לעיתים גם מצוידים ביכולות פיזור שונות של מים, כך שניתן לבחור בין פיזור רחב או רגיל של זרם המים וכך להתאים את הזרימה לשימושים שלנו.

ברז מטבח נשלף – עיצוב שימושי

במידה ואתם מעוניינים לשדרג את חווית המטבח שלכם, ברז מטבח נשלף זו הבחינה הנכונה עבורכם. השילוב בין העיצוב הנקי והמדויק לבין הפונקציונליות החבויה בו מאפשרים התאמה מלאה לכל מטבח באשר הוא. חברת מיובי מציעה לכם להתרשם ממגוון הברזים המוצאים לכם, לעבור על היתרונות והחסרונות של כל ברז על מנת לבצע את ההתאמה המדויקת ביותר עבורכם.

[...]
This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.
Open chat
צריך עזרה?
אני צריך מידע נוסף בנוגע
די-אור כל מה שבית צריך https://www.di-or.co.il/2019/05/21/%d7%91%d7%a8%d7%96-%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97-%d7%a0%d7%a9%d7%9c%d7%a3-%d7%a9%d7%9c-myubi ברז מטבח נשלף
{PRODUCT}
דילוג לתוכן